2014. augusztus 11., hétfő

Önmagam és oldal bemutatása...

Ki is vagyok én?

Egy egyszerű visszahúzódó lány,aki az írásban éli ki az érzelmeit... Nem vagyok ez a könnyen megnyíló,de annál inkább meghallgató típus. A sok csalódás és pofára esés miatt maradtam az írásnál,ahol Neko Hana-chan-ként írom ki magamból azokat a dolgokat,amik épp bántanak... Ebben a történetben egy kicsit másként fogom megközelíteni a világot,viszont ezt ti is észre fogjátok venni!


Mi ez az oldal? Miről fog szólni? Korhatár? Tartalom? Egyéb információ?

Nos ezt az oldalt a pszichopata énem miatt csináltam,ami eléggé durva,fájdalmas és még kegyetlen is a főszereplő karakterünkkel. Leginkább pszichológiai és szociális problémákat fog vizsgálni csak eléggé morbidul. Alapjába véve ez a történet a legsötétebb oldalát mutatja meg a világnak és az embereknek...Mégis ezek ellenére lesz benne kicsiny boldogság is... Az pedig az összetartás és a szeretet... Jó ez elég nyálasan hangzott... A lényegre térve ez egy kegyetlen szembesülés önmagunkkal,a világgal csak ezt egy kicsit feldobjuk pici véres szerelemmel és kész is a Menekülés a múlt elől! Mivel már párszor olvashattátok itt a durva és a morbid szót nem kell mondanom,hogy (+16) és (+18) között helyezkedik el[A trágár beszédet már nem is említem...]... Vagy épp mikor hol. Nem kifejezettem erotikus tartalomra kell gondolni ez alatt[Igaz lehet lesz majd olyan rész is.],hanem inkább a cselekményre és maga a történetre. Ezt a ,,művemet'' thriller,dráma és a romantikus kategóriába sorolnám. Ennyi lenne tömören és röviden! 
Jó szórakozást és olvasást az oldalon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése